מערך התמיכה של החטיבה חרט על דיגלו את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות, ובכל עת מעניק ללקוחות האגף את חווית השירות הטובה ביותר, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות השירות.
במסגרת שירותי התמיכה מספקים המומחים הטכנולוגים שלנו אשר עוברים הכשרות ייעודיות, פתרון מיידי ויעיל של בעיות בכל הרמות והנושאים, זמני התגובה של מחלקת התמיכה הטכנית נקבעים בהתאם לצורכי הלקוח ובכפוף לתנאי חוזה השירות.
אנו מציעים ללקוחתנו 2 מסלולי תמיכה:
תמיכה רגילה
תמיכת VIP
שירות | תמיכה רגילה | VIP 360 |
---|---|---|
זמן המתנה עד למקסימום של | 4 שעות | 2 שעות |
מתן פתרון באמצעות הטלפון / מייל / התחברות מרחוק | כלול | כלול |
ייעוץ בתכנון, הקמה וניהול שוטף של מערכות Autodesk בארגון | כלול | כלול |
ייעוץ ברישוי ושמירה על תאימות | כלול | כלול |
אופטימיזציית רישוי למקסום יכולות התוכנה | כלול | כלול |
אבחון בעיות העלולות לפגום בתפעול ראוי של התוכנה | כלול | כלול |
הבנת התראות מערכת והודעות אזהרה | כלול | כלול |
מענה של מומחים מקצועיים על "אני עושה ולא מצליח" | כלול | כלול |
ייעוץ במיטוב סביבת ה- IT לשימוש אופטימאלי בתוכנות Autodesk | כלול | כלול |
גישה להדרכות מקצועיות מקוונות (וובינארים) בשנה | כלול | כלול |
גישה חופשית לתמיכה באתר Autodesk | כלול | כלול |
עדיפות ברישום לקורסי הכשרה חינמיים | כלול | כלול |
גישה לאפליקציות חינמיות באתר Autodesk | כלול | כלול |
עדיפות ברישום לקורסי הדרכה קבועים | כלול | כלול |
10% הנחה על כל קורסי ההכשרה המתוכננים | כלול | |
10% הנחה על שירותי מומחה | כלול | |
מענה מקצועי לשאלות "איך אני?" | כלול | |
אבחון בעיות מידול | כלול | |
הסבר על התפעול ההדדי בין תוכנות שונות | כלול | |
קדימות בחשיפה לטכנולוגיות חדשות | כלול | |
ייעוץ בנושאי הנדסה ואתגרים טכנולוגיים | כלול | |
תמיכה במשרדי הלקוח* | כלול | |
תמיכה במשרדי תים* | כלול | |
התקנות תוכנה חדשה* | כלול |
מערך השירות של אוטודסק זמין עבורכם וישמח להעניק לכם מענה מקצועי, מהיר ואדיב בשעות הפעילות:
בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00
פניות שיתקבלו עד השעה 13:00 ייענו תוך 4 שעות תמיכה רגילה 2 שעות תמכת VIP
פניות שיתקבלו אחרי השעה 13:00 ייענו תוך 24 שעות (למעט בימי שישי, שבת וערבי חג.)
*תמיכה בבית הלקוח - במקרה שהסוגיה לא נפתרה באמצאות התמיכה הטלפונית או ההתחברות מרחוק יתואם הגעת מומחה תמיכה לאתר הלקוח. (נדרש אישור מנהל תים לפני הגעה ללקוח).
*תמיכה במשרדי תים - במקרה של אי יכולת מתן תמיכה ע"י טלפון או הגעה למשרדי הלקוח, ניתן יהיה לקבל תמיכה במשרדי תים (נדרש אישור מנהל תים, יש לתאם מראש).
*התקנות הינן של תוכנה חדשה או תוכנה שהתקבלה באמצאות מנוי התחזוקה.
” | אוטודסק מאפשרת לנו להתקדם טכנולוגית ומובילה שינוי שרק יעזור לנו להתפתח ולהתקדם" |