Omnitech
באנר חנות

שירותי תמיכה: שירות, מקצועיות ואיכות כערך

מערך התמיכה של החטיבה חרט על דיגלו את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות, ובכל עת מעניק ללקוחות האגף את חווית השירות הטובה ביותר, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות השירות.

במסגרת שירותי התמיכה מספקים המומחים הטכנולוגים שלנו אשר עוברים הכשרות ייעודיות, פתרון מיידי ויעיל של בעיות בכל הרמות והנושאים, זמני התגובה של מחלקת התמיכה הטכנית נקבעים בהתאם לצורכי הלקוח ובכפוף לתנאי חוזה השירות.

אנו מציעים ללקוחתנו 2 מסלולי תמיכה:

תמיכה רגילה
תמיכת VIP

תכניות התמיכה

שירות תמיכה רגילה VIP 360
זמן המתנה עד למקסימום של 4 שעות 2 שעות
מתן פתרון באמצעות הטלפון / מייל / התחברות מרחוק כלול כלול
ייעוץ בתכנון, הקמה וניהול שוטף של מערכות Autodesk בארגון כלול כלול
ייעוץ ברישוי ושמירה על תאימות  כלול כלול
אופטימיזציית רישוי למקסום יכולות התוכנה  כלול כלול
אבחון בעיות העלולות לפגום בתפעול ראוי של התוכנה כלול כלול
הבנת התראות מערכת והודעות אזהרה כלול כלול
מענה של מומחים מקצועיים על "אני עושה ולא מצליח" כלול כלול
ייעוץ במיטוב סביבת ה- IT לשימוש אופטימאלי בתוכנות Autodesk  כלול כלול
גישה להדרכות מקצועיות מקוונות (וובינארים) בשנה כלול כלול
גישה חופשית לתמיכה באתר Autodesk  כלול כלול
עדיפות ברישום לקורסי הכשרה חינמיים כלול כלול
גישה לאפליקציות חינמיות באתר Autodesk   כלול כלול
עדיפות ברישום לקורסי הדרכה קבועים כלול כלול
10% הנחה על כל קורסי ההכשרה המתוכננים    כלול
10% הנחה על שירותי מומחה   כלול
מענה מקצועי לשאלות "איך אני?"   כלול
אבחון בעיות מידול   כלול
הסבר על  התפעול ההדדי בין תוכנות שונות   כלול
קדימות בחשיפה לטכנולוגיות חדשות   כלול
ייעוץ בנושאי הנדסה ואתגרים טכנולוגיים   כלול
תמיכה במשרדי הלקוח*   כלול
תמיכה במשרדי תים*   כלול
התקנות תוכנה חדשה*   כלול

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


מערך השירות של אוטודסק זמין עבורכם וישמח להעניק לכם מענה מקצועי, מהיר ואדיב בשעות הפעילות:

 

בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00
פניות שיתקבלו עד השעה 13:00 ייענו תוך 4 שעות תמיכה רגילה 2 שעות תמכת VIP
פניות שיתקבלו אחרי השעה 13:00 ייענו תוך 24 שעות (למעט בימי שישי, שבת וערבי חג.)

 

*תמיכה בבית הלקוח - במקרה שהסוגיה לא נפתרה באמצאות התמיכה הטלפונית או ההתחברות מרחוק יתואם הגעת מומחה תמיכה לאתר הלקוח. (נדרש אישור מנהל תים לפני הגעה ללקוח).
*תמיכה במשרדי תים - במקרה של אי יכולת מתן תמיכה ע"י טלפון או הגעה למשרדי הלקוח, ניתן יהיה לקבל תמיכה במשרדי תים (נדרש אישור מנהל תים, יש לתאם מראש).
*התקנות הינן של תוכנה חדשה או תוכנה שהתקבלה באמצאות מנוי התחזוקה.

 

 


טוחן מדיה - בניית אתרים